Nieuwsberichten van 27-6-2020

Dag lieve mensen,

Hier zijn weer “Nieuwsberichten” met wat korte nieuwtjes, een voorstel en een klein verslag van de “zoomvergadering” van de werkgroep die zich na het abdijweekend heeft gevormd.

  • Erica Rakemann stuurde een app: Albert en zij gaan heel langzaam vooruit. De kans bestaat dat Erica volgende week naar huis mag. Ze groet iedereen hartelijk.
  • Donderdag 25/6 was ik op bezoek bij Clary. Ze heeft op het ogenblik veel last van hoofdpijn. De neuroloog kan niets meer voor haar doen. Ze mag wat uitproberen met zwaardere pijnstillers. Op het ogenblik mogen er vaste bezoekers op afspraak bij haar op bezoek komen. Haar meeleven en betrokkenheid bij ieder van ons blijven groot. Ook van haar een heel hartelijke groet.
  • Afgelopen dagen kwam er een idee bij me op: Ghislaine schrijft zulke mooie overwegingen, die we steeds op de website plaatsen. De laatste is van 21 juni j.l..Laat wie wil die nog eens herlezen en dan via een mailtje of brief aan mij in de Nieuwsberichten delen wat geraakt of geïnspireerd heeft.
    Ik geef een aanzet. Ghislaine zegt: “Ons geloof gaat over heel die bezielende kracht van Liefde. Over gekend worden tot in je diepste diep. En daar iets van laten zien in ons leven.”
    Dat raakte me, met name die eerste zin,inspireerde me en gaf me enthousiasme om zo door te gaan.
  • Verslag van de “zoomvergadering” van 24 juni.
    (Om het verslag te lezen, klik op de link 'zoomvergadering')

      Dat was het voor deze keer. We blijven verbonden in de bezielende kracht van Liefde.
Tot over 14 dagen,

Riene

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten