Nieuwsberichten van Ons Huis van 12 juli 2020

Er is niet zo veel te melden deze week.

Ik had een uitgebreid telefoongesprek met Erica Rakemann. Ze is thuis, dat gaat, maar ze heeft weinig energie. Maakt sinds kort kleine wandelingetjes. Ze leeft in vrede van hart en groet iedereen die mee leefde en dit leest hartelijk.

Ook Clary wilde deze keer weer graag iets van zich laten horen:

Heeswijk, 12 juli 2020,

Lieve gasten en vrienden van “Ons Huis”,

Mijn gezondheidssituatie is broos zoals jullie weten en is nu in deze laatste weken nog verder teruguit gegaan door een nogal heftige hoofdpijnaanval die ook aanhoudt. Op mijn leeftijd is niet veel verbetering te verwachten, dus doe ik het rustig aan. Wel is in deze periode een woord van Jezus heel diep bij mij binnen gekomen en wel zijn afscheidswoord bij het laatste avondmaal: “Blijf in Mijn Liefde.” En daarmee verbonden: “Maak je niet bezorgd over de dag van morgen, iedere dag zorgt voor zichzelf.” Door dat diepe Sámen – blijf in Mijn Liefde – wordt iedere dag gedragen en geeft kràcht. In dat vertrouwen leef ik dankbaar en in vrede verder, in verbondenheid met jullie allen en met de berichten vanuit deze Nieuwsbrief.

Een heel lieve groet van Clary JMJ

Dat was het voor deze keer. Alle bijdragen aan deze “Nieuwsberichten” zijn welkom via rienelomme@kpnmail.nl   Je kunt ze ook per post sturen naar: De Lange Loop 23, 5845 GZ Sint Anthonis.

Ook van mij een hartelijke groet en “Vrede en alle goeds”voor ieder,

Riene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten